lillaspindeln.blogg.se

Mitt i livet

Systra mi!

Kategori: Allmänt

I helgen hade jag en underbar helg hos den del av familjen som alltid saknas mig, syster yster!
Vi började med kalasfint väder och en eftermiddag på Medis innan vi gick hem för middag.

Linda fick jobbsamtala lite

Jag tog bilder på mig själv....
... och Linda tog en bild med. Antagligen sista helgen man kan njuta av uteservering....
Sen gick vi hem och åt en jättegod middag och hade trevligt!
Dagen efter var vi inbjudna på Urban delis nya restaurang på frukostbuffé. Det var gott!



Sen gjorde jag och syrran stan och shoppade lite. Men så behövdes fikapaus på Vetekatten. Varm choklad och bullar, mums!



Se. Blev det en shoppingstund innan det var dags för påfyllning igen... Nu på Bouqeria, ett favvoställe på grund av deras goda tapas!

Sen åkte vi hem och piffade och laddade om för middag på East.





Kalasgod mat var det!

Dagen efter var vår kulturella dag då vi gick på fotografiska museet, och sen hamnade vi på.... En uteservering....
Underbart skön och lugn eftermiddag utan stress, bara en massa surr och jag och syster!
På kvällen gick vi på södra sällskapet för middag och stå-up! Middag sisådär, men ståupparna var superbra!


Linda blev både glad och röd?

En helt underbart härlig helg i bästa sällskapet, tack min fina syster!!!!

Kommentera inlägget här: