lillaspindeln.blogg.se

Mitt i livet

Man ska ha husvagn?

Kategori: Allmänt

På tisdagkvällen åkte vi i all hast ut till sikeå och åt middag där, för att sen åka upp till Piteå för att titta på en husvagn. Det blev inget köp denna gång, vi fick kalla fötter och funderade på om vi verkligen skulle hinna med den... Dagen efter kon ungarna iallafall på att det där med att åka motorcykel, på riktigt, ju är riktigt kul


Sen lämnade vi barnen hos Lotta och Thomas, medan vi gjorde bishops med Sanna och Henke! En mycket trevlig kväll måste jag säga, vi stängde stället.

Innan vi åkte ut till sikeå sagen efter så fixade jag och Erik med den nya lampan som jag loppisfyndade på andra varvet. Ny sladd och ny lampa, jag blev jättenöjd! 




Sen åkte vi ut till våra tossigaste, gossigaste, busigaste och mysigaste barn!
Lillebror tycker det är snyggt med en haklapp på huvudet...

Så spelade vi yatsy med tjejen som verkligen älskar att spela spel!




Kommentera inlägget här: