lillaspindeln.blogg.se

Mitt i livet

Hjärtligt värre!

Kategori: Allmänt

Å så hela förra veckan var åter igen en vabbvecka. Jag var hemma tre dagar och Erik två. Förkylning för lilleman...

Som ändå kunde hjälpa till med hushållssysslor så klart. 
På fredagkväll var de iallafall så här pigga och det var ju skönt! Nu hoppas vi på en frisk vecka.
På lördagmorgon och alla hjärtansdag uppvaktades jag med fin kort och presenter från hela familjen. Oj vad glad jag blev!!!!



Tove hade fått ett kort från John som luktade väldigt gott!

Efter lunch kom mormor och morfar och barnvaktade en stund och jag och Erik hade 4 timmars "gå på stan och shoppa och äta lyxlunch"
Sen när vi kom hem fixade vi med en skattjakt, där barnen fick följa ett godisspår och sen hittade varsin gossig hund. Sen hade vi picknick med alla gossedjuren till middag





Efter middagen gick vi ut och åkte skridskor som en bra avslutning på en mycket härlig dag!



Idag har vi bäddat rent i gästsängen och längtar så efter moster Linda som kommer i helgen. Såklart var sängen tvunget att provliggas.


Kommentera inlägget här: