lillaspindeln.blogg.se

Mitt i livet

Sköna lördag

Kategori: Allmänt

På lördagmorgonen fick jag sovmorgon!  Men ganska snart var jag väckt av en kille som sminkat sig själv...
Fint?

Sen körde vi igång med städning, sjukt effektivt och roligt då vi körde efter scrummetodik...




När uppdraget var klart gjorde Tove spontant en honnör, vilket jag tog som ett bra tecken. Vilken ledare jag måste vara....
Som belöning åkte vi alla sen till badhuset. På väg hem handlade vi och det blev litet lagomt mellis...

På söndag satt de här tre sötnötarna mitt emot mig innan vi bestämde oss för att åka på fårklippardagen på Häljegård 




Sjukt starka kids!

Vi hittade en fin tomte....

...och en häst...


...och ett får som blev av med all sin ull...

Sen skyndade jag och Tove på dans!

Och på kvällen satte pyssel-ivern in för Tove och hennes kompis och Viggo 


KOMMENTARER:

  • Jenny säger:
    2015-10-06 | 21:56:12
    Bloggadress: http://jennyhellstrom.blogg.se

    vilken mysig helg ni ser ut att ha haft :)

    Svar: Tack, det var finemang!
    Anna Sandström

Kommentera inlägget här: