lillaspindeln.blogg.se

Mitt i livet

Söndagsnytt

Kategori: Allmänt

Igår hann jag inte blogga något, men här kommer ett kort inlägg. Gårdagen var vårens härligaste dag, men varmväder och utelek precis hela dagen. Barnen var så nöjda och vi fick njuta av solens strålar. Uterummet städades upp, så nu är vi snart redo för middagar där! Men igår åt vi lunch ute i solen och köttet till middagen grillades ute men åts inne.


Idag har jag och Tove varit ute och cyklat, vår 4åring cyklar nu utan stödhjul! Vi är så stolta! Sen var vi också och hälsade på Fredrik och Jenny en sväng och tittade på deras jättefina lägenhet. I helgen har jag även fått tid till att pyssla lite. Denna planka som jag hittat i sjön vid stugan fick sig lite färg och text.


Nu har jag lite ont i halsen och är frusen, så nu ska jag krypa ner i soffan och kura.
Kommentera inlägget här: