lillaspindeln.blogg.se

Mitt i livet

Bilkramare

Kategori: Allmänt

Efter lillan gått på dagis passade jag och Viggo på att vara ute en stund, han skrek som en stucken gris då jag lyfte in honom i hallen och när vi gick ut igen blev han nöjd. Han. Har. Humör.
Han gillar att kramas närgånget med bilar, jämt ska han till parkeringen.


Sen sov den lille pojken i 2,5 timme och jag som har gått in i en riktig pysselpsykos pysslade som aldrig förr!
Sen hämtades Tove och mellanmål på altanen blev en favorit i repris. Åhå så himla skönt det är här på baksidan. Tove tog av sig alla ytterkläder och det var faktiskt helt ok!



När Erik kom hem käkade vi middag och gick sen ut, hela familjen, på Toves begäran. Han är duktig den där Erik, ett barn på ryggen, ett i handen och en hund i den andra...

Tove impar på oss och cyklar snabbare och snabbare och allt längre sträckor själv.

Sen gick vi in och jag och Tove tittade på det jag pysslat och jag sa till Tove: " jag tycker det är sååå roligt att pyssla, jag verkligen älskar det" Tove tittar sig omkring och ner på det röriga golvet "men du älskar inte att städa"  hahaha...  Ja, det har hon ju rätt i.

En bild på en uppiffad lampa från loppis och gammal ram från stugan som jag fixat till.




Kommentera inlägget här: