lillaspindeln.blogg.se

Mitt i livet

Hej å hå jobba på

Kategori: Allmänt

Gud så himla duktig jag är.


Nej. Det är inte ett allvarligt kokainbrott jag begått. Medan Viggo sov idag passade jag på att slipa spackel i hans rum och måla. Då kan det hända att man ser ut såhär. Förutom detta hann jag även röja bort det värsta slipdammet och dammsuga. DESSUTOM lagade jag inte en middag utan tre då jag lix höll på.

Förutom dessa två formar var det alltså även en tredje. Tänk vad lite hygglig sömn kan göra med orken.

Idag har Viggo ätit lite själv även om han helst vill mata mig.


För övrigt var väl dagens goda skitnyhet denna:


Så himla skönt att slippa släpa alla hundbajspåsar runt hela promenaden. Speciellt eftersom hon brukar vara så väldresserad och göra sina behov precis  bredvid en sådan latrin. Ja, så hurra för det ;-)

KOMMENTARER:

  • Linda Norberg säger:
    2014-01-30 | 09:54:58

    Vad god middagen såg ut att vara - vad blev det? Recept? Kram sötaste syster!

Kommentera inlägget här: