lillaspindeln.blogg.se

Mitt i livet

Sol och moln

Kategori: Allmänt

Gårdagen bjöd på sol och varmväder, å så himla underbart det var efter denna grå inledning på året. Tove var ute och lekte själv på gården en stund, tills hon bet sig i fingret (?) och kom in och var helt ursinnig för det. Men innan var hon glad!


Idag är det grått igen och jag har varit ner på stan med Viggo och handlat gummistövlar och täckbyxor. Och spontanshoppat byxor, linne och kofta åt mig själv, jiiiha!
Fick muta honom med kex på vägen hem så han inte skrämde slag på hela bussen.

Han blev väldigt glad över sina små söta gummistövlar, och sprang omkring med dem här hemma. När jag tillsist tyckte att det var dags att ta av dem så han ut så här:


Så då fick han ha dem en stund till.


Efter hämtning på dagis var vi ute och lekte med grannarna i dryga timmen, skönt att vara ute trots småregn. 
Nu har jag och Anna varit och kört cxworks och indoorwalking, det sistnämnda var ett sjukt jobbigt pass med massor av intervaller, det kändes bra! Sen hann jag hem och natta lillan min och nu soffhäng. 
Kommentera inlägget här: